17.05.2024 7:53
Co oficjalnie wiadomo o składzie nowych świnoujskich władz?
Poniżej prezentujemy otrzymane z Urzędu Miasta Świnoujście biogramy członków nowych władz samorządowych miasta Świnoujścia IX kadencji. W tym gronie czterech najbliższych wspólpracowników nowego prezydenta Joanny Agatowskiej znalazły się trzy nowe osoby. Jedyną osobą z poprzedniego składu władz Świnoujścia jest Skarbnik Miasta Iwona Górecka-Sęczek.
Arkadiusz Mazepa - Pierwszy Zastępca Prezydenta Miasta Świnoujście.
Z wykształcenia prawnik oraz specjalista doradztwa i rachunkowości podatkowej, wieloletni samorządowiec z doświadczeniami na różnych szczeblach samorządu, zarówno we władzy uchwałodawczej, jak i wykonawczej, a także prezes Zachodniopomorskiego Sejmiku Osób Niepełnosprawnych, Wiceprezes WOPR Myślibórz oraz Przewodniczący Społecznej Rady Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie. Były Sekretarz Gminy, Starosta Powiatu, Dyrektor Gabinetu Marszałka Województwa, Skarbnik i Członek Zarządu Euroregionu POMERANIA, Członek Zespołu ds. Ochrony Zdrowia i Polityki Społecznej przy Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego, pracujący dotychczas jako Dyrektor wojewódzkiej jednostki budżetowej Sekretariat ds. Młodzieży Województwa Zachodniopomorskiego oraz Kierownik Punktu EUROPE DIRECT Szczecin.
Ukończył wiele szkoleń i kursów zwiększających jego kompetencje zawodowe i społeczne, m.in. takich jak, systemy zarządzania jakością i audyt wewnętrzny, system ocen okresowych – tworzenie i koordynacja, czy też organizacja i funkcjonowanie systemu obronnego i bezpieczeństwa RP - Akademia Obrony Narodowej oraz wiele innych. Jest posiadaczem licznych certyfikatów, m.in. certyfikat u Pełnomocnika Systemu Zarządzania Jakością, certyfikatu z zakresu audytu wewnętrznego i kontroli w JST, certyfikatu z zakresu nowoczesnego zarządzania w zakładach opieki zdrowotnej. Ukończył również kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych.
Szanowany przez swoich dotychczasowych współpracowników za odpowiedzialność, serdeczność i rozwiązywanie trudnych sytuacji.
Prywatnie miłośnik nurkowania, słońca i różnorodnej przyrody. Tata 19-letniego syna, tegorocznego maturzysty.
Roman Kucierski - Drugi Zastępca Prezydenta Miasta Świnoujście.
Ukończył wyższe studia na kierunku zarządzanie i marketing, wieloletni dyrektor renomowanego hotelu, ekspert Północnej Izby Gospodarczej w Szczecinie w zakresie turystyki i hotelarstwa, wieloletni fachowiec działu sprzedaży i marketingu oraz manager działu eksploatacji Polskiej Grupy Uzdrowisk Połczyn Grupa KGHiM. Doświadczenie zdobywał jako prokurent i dyrektor zarządzający w podmiotach leczniczych. Jest specjalistą działu kadr, prowadził własną działalność gospodarczą.
Najważniejsze umiejętności to efektywne zarządzanie dużym zespołem i zasobami ludzkimi, profesjonalne przygotowanie organizacji do działania, efektywne i ekonomiczne nadzorowanie inwestycji i projektów, tworzenie strategii firm, organizacji i podmiotów leczniczych, umiejętność pracy pod presją czasu oraz warunków nadzwyczajnych, skuteczne pozyskiwanie dodatkowych źródeł dochodu, opracowywanie i realizowanie strategii sprzedaży, fachowa znajomość prawa pracy, znajomość zagadnień i doświadczenie w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego.
Najistotniejsze osiągnięcia w karierze to: otwarcie i prowadzenie pięciogwiazdkowego hotelu, stworzenie Niepublicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej, realizacja założonych planów sprzedaży w organizacjach i firmach, efektywne budowanie zespołów, wprowadzanie nowych strategii wizerunkowych, marketingowych i sprzedażowych, efektywna współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie sporządzanie planów finansowych i realizacji zakupów.
Doświadczony manager, filantrop, społecznik, sprawny organizator, mąż, ojciec dorosłego syna , dziadek 6-letniej wnuczki, odpowiedzialny za powierzone zadania zarówno w życiu prywatnym i zawodowym. Odważny i empatyczny.
Sekretarz Miasta Świnoujście - Paweł Marek Juras
Prawnik, politolog, ma 48 lat. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji oraz Instytutu Politologii i Nauk Społecznych Uniwersytetu Szczecińskiego. Aplikacja samorządowa zakończona egzaminem w 1999 roku. W tymże roku rozpoczął pracę w Urzędzie Miasta Szczecin, gdzie przeszedł kolejne szczeble kariery urzędniczej, od inspektora przez głównego specjalistę do kierownika referatu zezwoleń i licencji. Społecznik, założyciel i współzałożyciel lokalnych i regionalnych organizacji pozarządowych. Działacz związków zawodowych. W kadencji 2006-2010 objął mandat radnego Rady Miasta Szczecin, współkierował komisją ds. Rozwoju Promocji i Gospodarki Morskiej oraz przewodniczył komisji wyborczej rady.
Kontynuując pracę w samorządzie w kolejnych latach ukończył, zdanym w 2017 roku egzaminem zawodowym aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Szczecinie. Świadczył obsługę prawną jednostkom samorządu terytorialnego (w tym gm. Bielice od września 2018 r.), firmom branży IT, instytucjom kultury, dewelopersko-budowlanej oraz transportowej, placówkom medycznym, podmiotom gospodarki odpadami. W 2011 i 2012 roku sekretarz rady nadzorczej spółki komunalnej Żegluga Szczecińska, Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego, Wykładowca Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Szczecinie. W latach 2022 – 2024 dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej oraz Sekretarz Gminy Nowogard.
Wysokie kwalifikacje i rozwój zawodowy kształtuje dbając o ich ustawiczne podnoszenie poprzez udział w licznych, na przestrzeni lat, konferencjach, szkoleniach, odczytach, wykładach, warsztatach, audycjach radiowych i video na portalach i forach internetowych oraz prowadząc indywidualne zajęcia dla poszczególnych branż i grup zawodowych. Wysoki poziom kompetencji zawdzięcza ponadto udziałowi w formach doskonalenia zawodowego realizowanego na zasadach określonych przez samorząd radców prawnych, odbywając rokrocznie cykle specjalistycznych szkoleń eksperckich.
Mąż, szczęśliwy ojciec dwójki dzieci.
Skarbnik Miasta Świnoujście – Iwona Górca-Sęczek
Ekonomistka, w 1997 r. ukończyła studia licencjackie w zakresie bankowości, a w 1999 r. studia magisterskie zarządzanie i organizacja. Ponadto, ukończyła studia podyplomowe o kierunkach: rok 2002 – Rachunkowość i Finanse oraz rok 2003 – Audyt i kontrola wewnętrzna w usprawnianiu zarządzania. W roku 2003 uzyskała tytuł dyplomowanego audytora wewnętrznego Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej, natomiast w roku 2006 Certyfikat „Księgowy Ministerstwa Finansów Rzeczpospolitej Polskiej” uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. W 2011 roku ukończyła egzamin z wynikiem pozytywnym dla kandydatów członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa. Pracownik Urzędu od 01.02.1999 roku, gdzie przeszła kolejne szczeble kariery urzędniczej zdobywała doświadczenie. Spełniona mama dwójki dzieci.
Podpis pod foto: Na zdjęciu od lewej Arkadiusz Mazepa, Iwona Górecka -Sęczek, prezydent Joanna Agatowska, Roman Kucierski i Paweł Marek Juras
Tekst : UMŚ : Foto: Robrt Ignaciuk

MIEJSCE DO WYKORZYSTANIA NA TWOJE INFORMACJE
GINEKOLOG - POŁOŻNIK
dr n. med. Marek Adam Brzuchalski
specjalista balneologii i medycyny fizykalnej
lekarz medycyny estetycznej
ul. Z. Herberta 6 / 4
Rejestracja tel. 516 076 294, 600 991 695
GABINET NEUROLOGICZNY
Małgorzata Frąckowiak
przyjęcia: Przychodnia Rodzinna, ul. Dąbrowskiego
poniedziałek 8.30- 16.00 (rejestracja 9.30-11.00),
środa 8.30 - 13.00 (rejestracja 8.30 - 13.00 )
Przyjęcia prywatne : poniedziałek od godz.16.00 po telefonicznym uzgodnieniu
Międzyzdroje, ul. Ustronie leśne 12 c
piątek godz. 17.00-19.00, pozostałe dni po uzgodnieniu telefonicznym
tel. 602 158 940
COLOR DOPPLER
gabinet internistyczny
ul. MAŁOPOLSKA 51
rejestracja telefoniczna
od pn. do sob. w godz. 09.00 - 18.00
tel. 91 327 19 16 ; kom. 608 63 82 63
specjalista chorób wewnętrznych
Marek Borowski
USG SERCA z kolorowym Dopplerem,
Holter - EKG (24 h),
USG jamy brzusznej,
prostaty, jąder, tarczycy
USG NACZYŃ z kolorowym Dopplerem
lekarz medycyny pracy
spec. rehabilitacji kardiologicznej, fizjoterapii i balneologii
M. Krystyna Wasilewska - Zużałek
Rej.telefoniczna: wtorki, piątki 18 -19
Międzyzdroje, ul. M. Dąbrowskiej 6 , codzinnie 16 - 17
Rej. tel. 91 328 02 12, 601 87 19 20
CERTYFIKATY KIEROWCÓW, MARYNARZY:
NORWESKIE, DUŃSKIE, MIĘDZYNARODOWE
-badania profilaktyczne, książeczki zdrowia
EKG - choroby serca, stawów, kręgosłupa
Rejestracja telefoniczna
GABINET GASTROENTEROLOGICZNY
Anna Popiela-Schiller
Gastroenterolog
Specjalista Chorób Wewnętrznych
Gabinet nr. 2.005 na II piętrze w budynku szpitalnym przy ul. Mieszka I 7
Rejestracja telefoniczna
+48 501 070 827
Ernest Pyrkosz
ORTOPEDA
- profilaktyka stawów biodrowych u niemowląt
- wady postawy
- zespoły bólowe narządów ruchu
- leczenie zmian zwyrodnieniowych i pourazowych
- badania medycyny sportowej dzieci i młodzieży
Świnoujście, ul. Piastowska 60
wtorek 17:00- 18:00, piątek 15:30-17:00
Rejestracja telefoniczna 606 387 618
specjalista ginekolog-położnik
Maria Czajkowska
USG 4D położniczo- ginekologiczne
certyfikat USG Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego
przyjmuje prywatnie: wtorek, czwartek od godz. 16:00
ul. Boh. Września 27 (vis a vis przeprawy promowej)
rejestracja telefoniczna: 607 31 00 51
RADCA PRAWNY Dorota Krzemień-Osuch
· porady prawne, reprezentacja przed sądami,
· spadki, podział majątku
· wspólnoty mieszkaniowe, nieruchomości,
· mediacje
Świnoujście, ul. Armii Krajowej 9/2
(wejście od ul. Monte Cassino 42-brama)
kontakt po uzgodnieniu telefonicznym
tel. 91 321 93 30, 605 426 340
e-mail: biuro@kancelaria-osuch.pl
Drewno kominkowe i opałowe
tel. 693 399 346, 91 418 82 68
