WYSPIARZ niebieski
Jedyny tygodnik ukazujący się w Świnoujściu, Międzyzdrojach i Wolinie

foto: BIK

07.06.2011 11:18

Najbogatsza Polka i jej zięć książę Lubomirski na Karuzeli Cooltury

Grażyna Kulczyk, razem z córką Dominiką i jej mężem księciem Janem Lubomirskim wezmą udział w debacie na temat „Czy można być dobrym i bogatym?”. Razem z nimi wystąpią bp. Tadeusz Pieronek, Magda Gessler, Janina Ochojska.Tegoroczna, trzecia już edycja Karuzeli Cooltury, odbędzie się w dniach 22-24 lipca w Świnoujściu. Debaty ze znanymi ludźmi to od początku jedne z atrakcji przyciągających największe tłumy.

Tegorocznej Karuzeli przyświeca hasło „Przemiany”. Czy pierwszy milion trzeba ukraść? Jak postrzegamy osoby bogate? Jak głęboko pokutuje w nas przekonanie, że bogactwo jest czymś podejrzanym, a osoby zamożne to grupa cwaniaków i oszustów, a nie ludzie z pasją, wyjątkowo zdolni i pracowici? Kiedy dużo jest za dużo? Czy są granice bogacenia się, po przekroczeniu których nie ma już znaczenia ilość zer na koncie? To tylko niektóre z pytań, na które będą próbowali odpowiedzieć uczestnicy debaty. Rozmowę poprowadzi Kamil Durczok. Oprócz już wymienionych wezmą w niej udział także Michał Ogórek, Przemysław Saleta, Jacek Santorski, Zyta Gilowska i inni. Początek 22 lipca o godz. 17.30 w dużym namiocie Karuzeli przy nowej promenadzie.

- Trudne zadanie staje przed organizatorami Karuzeli Cooltury - przyznaje Marek Ratajczak prezes Fundacji Centrum Twórczości Narodowej, które razem z miastem jest organizatorem Karuzeli. - Zrobimy wszystko, aby pani Grażyna Kulczyk pozytywnie „zakręciła” się na Karuzeli Cooltury i w przyszłości została jej mecenasem. Jej pomoc pozwoliłaby nam na rozszerzenie oferty, zrealizowanie wizji naszego festiwalu na 100 procent. A zapewniam, że mamy ciekawe pomysły.

Karuzela Cooltury to połączenie tzw. Kultury wysokiej i popularnej. Co roku na imprezę zjeżdżają do Świnoujścia nie tylko znani aktorzy, celebryci, ale także naukowcy, sportowcy itp.

Dla miasta to wielka promocja. Tylko w ubiegłym roku reklamę w mediach Świnoujścia i Zachodniopomorskiego w ogóle w związku z Karuzelą Cooltury wyceniono na 2,3 mln złotych. Były to relacje w Telesxpresie, Panoramie, TVN 24, billboardy TV, spoty w Radiu ZET, na portalach internetowych, w Gazecie Wyborczej, Vivie, Party, Kawie czy herbacie, Pytaniu na śniadanie, reportaże w TVP 2, programie TVN Co za tydzień i mediach regionalnych.

- Nie wliczono w to pozdrowienia dla uczestników Karuzeli od papieża Benedykta XVI, bo jest poza jakąkolwiek wyceną finansową – mówi z uśmiechem Marek Ratajczak.

Info: BIK

 


© Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i wykorzystywanie materiałów bez zgody redakcji zabronione.

Tygodnik "WYSPIARZ niebieski"
Świnoujście  •  ul. Armii Krajowej 12  •  Pasaż Centrum  •  I piętro, p. 109
Tel. +48 91 327 10 64  •  Tel./Fax +48 91 321 54 36

www.wyspiarzniebieski.pl