WYSPIARZ niebieski
Jedyny tygodnik ukazujący się w Świnoujściu, Międzyzdrojach i Wolinie

17.01.2023 22:09

Hotelowe szkolenie w świnoujskiej Villi Herkules

Polska Akademia Gościnności – Fundacja Proedukacyjna (działająca w Polsce od 2004) to organizacja ukierunkowana na wspomaganie zawodowego oraz kompetencyjnego rozwoju członków społeczności pracującej dla i w gościnności usługowej. W hotelu Villa Herkules w Świnoujściu Polska Akademia Gościnności – Fundacja Proedukacyjna przeprowadziła kompleksowe szkolenie dla hotelowych pracowników i menedżerów obiektu. Były to szkolenia typu warsztatowego w miejscu wykonywania pracy podstawowej bez zakłócania regularnego procesu tej pracy i serwisu. Przeszkoleni zostali pracownicy hotelowej recepcji, służby piętrowe jak i gastronomii.

 

W świetnej atmosferze Polska Akademia Gościnności „przelała” na pracowników i management innowacyjne podejście do stosowania standardów gościnności usługowej w sytuacji coraz większych wymagań gości i klientów hotelu Villa Herkules. Po uzyskaniu przez pracowników oraz management personalnych certyfikatów gościnności oraz pierwszej w regionie Prestiżowej Rekomendacji Gościnności mamy nadzieję na dalsze korzystanie z tak zaangażowanych szkoleń.

Hotel wpisany do bazy

Każdy z pracowników dysponujących Kompetencyjnym Certyfikatem Personalnym jest automatycznie wpisany do bazy hotelarzy i może korzystać z benefitów oferowanych przez Polską Akademię Gościnności jako Fundację. Taka krajowa baza liczy obecnie ok 2800 osób tak adeptów uczących się i studiujących ten zawód jak i przeszkolonych przez PAG aktywnych praktyków hotelarstwa i gastronomii. Villa Herkules jest też, dzięki uzyskaniu Prestiżowej Rekomendacji Gościnnej w grupie marketingowej 22 takich obiektów Polsce. Hotele te dzięki takiej Rekomendacji zobligowane są do ciągłej dbałości o wyskoki poziom zarzadzania gościnnością usługową. Villa Herkules została wyróżniona przez Polską Akademię Gościnności Prestiżową Rekomendacją Gościnną (Prestige Hospitality Recommendation ©), która potwierdza wdrożenie nowych kompetencji w zakresie Zarządzania Gościnnością Usługową (Commercial Hospitality Management©).

Dzięki szkoleniu członkostwo w PAG

Przy okolicznościowym wręczeniu Prestiżowej Rekomendacji Gościnnej Dyrektor Generalna, Pani Olga Corvino dziękując za wyjątkowe zaangażowanie personelu oraz managementu w trakcie szkolenia zapewniła o tym, że Villa Herkules ma od tej chwili dostęp do bezpłatnych i komercyjnych, onlie-nowych seminariów branżowych oferowanych przez PAG.

PAG nie jest organizacją stowarzyszeniową, lecz fundacją otwartą na wspieranie szczególnie tych hoteli i hotelarzy oraz gastronomików, którzy korzystają z usług edukacyjnych i eventowych fundacji.

Do czego upoważnia uzyskany certyfikat?

Uzyskane Certyfikaty Personalne stanowią dokument „umacniający branżowo” własne CV. Otwarcie należy się nim posługiwać przy wszelkich zmianach na osobistej drodze zawodowej. Pracownicy są zadowoleni z jego uzyskania po szkoleniach. Co do Prestiżowej Rekomendacji Gościnnej to już w ogromnym stopniu zależy od obiektu i jego przedstawicieli jak, kiedy i dlaczego będą chcieli się taką Rekomendacją posługiwać.

O.C.


© Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i wykorzystywanie materiałów bez zgody redakcji zabronione.

Tygodnik "WYSPIARZ niebieski"
Świnoujście  •  ul. Armii Krajowej 12  •  Pasaż Centrum  •  I piętro, p. 109
Tel. +48 91 327 10 64  •  Tel./Fax +48 91 321 54 36

www.wyspiarzniebieski.pl