Dotychczasowe logo
Wcześniej firma Publicon w ramach tworzonej nowej kampanii promocyjnej Świnoujścia, wynikającej z konieczności szturmu reklamowego związanego ze zmianami na rynku turystycznym w dobie pandemii proponowała logo w postaci kotwicy ze stylizowanym Ś i falami u podnóża. Spotkało się to z powszechna dość krytyką. Pojawiały się na portalach np. wpisy internautów, że taką kotwice to miał „wydziaraną” na przedramieniu mój dziadek, który pływał w „Odrze”, ktoś inny dopytywał czy to reklama cmentarza wojskowego. To zaś, wobec jak to nazwano „Pierwszej wojny wiatrakowej” doprowadziło do zmiany stanowiska przygotowujących tę kampanię. Ma się w konsekwencji pojawić kolejna propozycja logo i będzie to stylizacja Wiatraka.
Swoją drogą upieram się przy opinii, że dotychczasowe logo jest dość powszechnie znane i wypromowało Świnoujście z którym jest znakomicie kojarzone. Czy zatem faktycznie istnieje taka pilna – na szybko – potrzeba zmiany logo, co pociągnie za sobą wiele dodatkowych kosztów? Przecież można dotychczasowe, znane logo umieścić w ramach nowej kampanii promocyjnej na wielu rozwiązaniach reklamowych proponowanych przez wrocławski Publicon
© Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i wykorzystywanie materiałów bez zgody redakcji zabronione.
www.wyspiarzniebieski.pl